Rubrik.

Det händer mycket här på kontoret alla är i full gång med arbetet på Epigenesis. Buggarna hamnar på hög när man sitter och programmerar gameplay. Jag jobbar ju inte enbart med att fixa buggar så saker måste ju ordnas upp och sättas i någon form utav bugg kö. För tillfället så koncentrerar jag mig på att fixa alla buggar som har med det jag jobbar med för tillfället och väljer alltså att i stort sätt ignorera alla andra gameplay skavanker som blir rapporterade på vårt forum. Självklart så måste jag fixa de mest seriösa problemen som blir upphittade men annars så jobbar jag endast till exempel med vår Trench planta som ska ge spelaren en sköld vilket den tyvärr gör lite önskade saker.

Skölden är alltid där, den sitter 90 grader fel och den absorberar inte kraften ifrån ett skott utan den bara förmedlar den vidare så att spelaren flyger all världens väg om man träffar skölden. Det lila på sidan är skölden.
fail

Leave a Reply

